Dec 12, 2009

Disney ON Ice


نمایش شخصیتهای دیزنی روی یخ
از چند روز قبل مرتب می پرسید که کی می ریم دیزنی آیس؟ من چی بپوشم؟ و دو روز قبلش ازم پرسید میشه من رژلب بزنم؟
کلی ذوق زده شدم اما به روی خودم که نیاوردم. کلا وقتی حس و حال دخترونه میگیره بیش تر لذت می برم. من هم به روی خودم نیاوردم که خیلی ذوق مرگ هستم. گفتم میدونی که برای لبات خوب نیست اگه فقط برای یه بار باشه اشکالی نداره.
به هر حال لباس مورد علاقه ش که همون لباس تولد سه سالگی اش هست رو تنش کرد و منهم براش رژلب زدم. به اتفاق آیدا و مادربزرگهای عزیز آیدای خوشگل رفتیم به دیزنی آن آیس.
فکر می کردم خیلی بیشتر از اینها ذوق کنه و خوشش بیاد اما خیلی هم هیجان زده اش نکرد.

الان منتظره تا تابستون بشه و باغ وحش بره. فکر میکنم علاقه اش به حیوانها بیشتر باشه. از آکواریوم ونکوور هم دیدن کردیم که خیلی دوست داشت. مخصوصا از نمایش دلفین ها خیلی خوشش اومد. درست مثل سفر کیش و نمایش دلفینها تا چند روز حرفشو میزد.



1 comment:

پونه said...

پرنسس کوچولو!خوشگل خانوم خیلی خوشحالم که هستی